توانمندسازی دختران و زنان به عنوان مادر

این پروژه دانش تولید مثل جنسی، درک از جمله پیشگیری از بارداری و مهارت های فرزندپروری را در 100 دانش آموز و 200 زن ایجاد می کند. آموزش در 39 روستای مختلف در حوضه آبریز ما اجرا خواهد شد. فقدان دانش والدین در مورد پیشگیری از بارداری و مهارت های فرزندپروری در زندگی بزرگسالان منجر به عدم آمادگی فرزندان آنها برای زندگی به عنوان نوجوانان جوان می شود. شهرداری تزنین بزرگ یکی از بالاترین شیوع HIV در کشور را دارد.

شیوع HIV در تزنین بزرگ 22 درصد است که بیشترین بار مربوط به دختران جوان بین 15 تا 25 سال است. بارداری نوجوانان نیز 13 درصد است. فقدان حمایت والدین، اطلاعات و آموزش جنسی به میزان بالای انتقال HIV کمک می کند. به کودکان به خصوص دختران اطلاعات صحیحی برای تصمیم گیری جنسی ایمن داده نمی شود. دختران همچنین اطلاعات صحیحی در مورد سلامت باروری جنسی، پیشگیری از بیماری و حتی بلوغ ندارند.

راه حل
از طریق آموزش و حمایت های بعدی، به مادران مهارت هایی داده می شود که 1. فرزندان را به طور موثر والدین کنند. 2. با توجه به اطلاعات و مهارت های مربوطه بتوانند در مورد آموزش های جنسی آشکارا با فرزندان خود به ویژه دختران بحث کنند. 3. دختران اطلاعات صحیحی در مورد آنها خواهند داشت. بهداشت باروری جنسی، HIV و STI به علاوه پیشگیری از بارداری 4. پیگیری جلسات با دختران و زنان، والدین را پاسخگو نگه می دارد و همچنین در مورد مسائل احتمالی کمک می کند.

تاثیر بلند مدت
این پروژه به 200 زن و 100 کودک آموزش می دهد که به آنها امکان می دهد سلامت باروری جنسی را درک کنند، انتقال HIV را کاهش دهند، بارداری نوجوانان را در منطقه کاهش دهند و والدین و کودکان را برای نسل های آینده مجهز کنند تا با فرزندان خود در مورد سلامت جنسی صحبت کنند. این آموزش همچنین به توانمندسازی دختران برای تصمیم گیری عاقلانه در مورد سلامتی خود و توانمندسازی آنها برای نه گفتن کمک می کند! این آموزش همچنین باعث ایجاد سطح اعتماد بین مادران و فرزندانشان برای آینده می شود

منابع
http://www.keepthedream196.com
وب سایت ما
چرا ما را در فیس بوک دنبال نمی کنید
سفر الیزابت به عنوان یک مادر جوان 

test