حمایت از جوانان زندانی قبلی دی سی

این پروژه به جوانان دی سی که اخیراً از زندان آزاد شده اند، کارگاه های ماهانه ارائه می کند که سیستم های حمایتی جدید، مهارت های شغلی و ابزارها و اعتماد به نفس را برای دنبال کردن مسیر زندگی مثبت تقویت می کنند.

Free Minds به بیش از 1000 جوان زندانی در بزرگسالی در زندان دی سی خدمت کرده است. این مردان جوان اغلب مشتاق شروعی تازه به جامعه بازمی گردند، اما فقدان یک سیستم حمایتی مثبت مانع آنها می شود. پس از گذراندن دوران نوجوانی خود در پشت میله های زندان، تجربه آنها به عنوان شهروندان بازگشته با نبود فرصت مشخص می شود. جوانانی که به خانه می آیند باید مهارت های اجتماعی را تمرین کنند، با دیگران پیوند ایجاد کنند و ابزارهای انتخاب های مثبت را بیاموزند، اما این گزینه ها به ندرت ارائه می شوند.

راه حل
کارآموزی آمادگی شغلی ما این فرصت را برای این جوانان فراهم می‌کند که در حین تمرین مهارت‌های شغلی مانند سواد رایانه، مهارت‌های خواندن و نوشتن، سخنرانی در جمع، و رفتار ضروری در محل کار، به جامعه کمک کنند. کارآموزان همچنین یاد می گیرند که چگونه با کارگاه های آموزشی در رزومه، نامه های پوششی و مصاحبه های شغلی برای کار درخواست دهند. ما به اعضا کمک می کنیم تا به اهداف آموزشی خود نیز دست یابند، چه GED، تحصیلات دانشگاهی یا آموزش حرفه ای.

تاثیر بلند مدت
ما روابط اعتمادی را که در باشگاه کتاب در زندان دی سی ایجاد شده است، پرورش داده و حفظ خواهیم کرد تا اعتماد به نفس لازم برای دنبال کردن شغل و تحصیل را در جوانان ایجاد کنیم، که منجر به کاهش میزان تکرار جرم، خانواده‌های قوی‌تر و جوامع امن‌تر می‌شود.

منابع
https://freemindsbookclub.org 

test