توانمندسازی یک دختر: مبارزه با حقوق و COVID-19 در اوگاندا

توانمندسازی یک دختر: مبارزه با حقوق و COVID-19 در اوگاندا

با ظهور COVID-19 همراه با مسائل سنتی که دختران و زنان را در سراسر جهان از جمله اوگاندا از مارس 2020 به حاشیه رانده است. آسیب پذیری دختران و زنان به بیشترین میزان افزایش یافته است. این از یک تحقیق کوچک که توسط Kole Intellectual Forum از فوریه تا سپتامبر 2020 انجام شد تأیید شد. زمانی که 20 دختر را برای برنامه طراحی شده خود در اقتصاد خانگی ثبت نام کرد. 50٪ فقط در 30/9/2020 گزارش دادند و موجودی 50٪ به همین دلیل از بین رفت.

اگرچه دختران و زنان سابقه طولانی در حاشیه رانده شدن دارند، اما در سطح جهانی. مایه تاسف است که اکثر دخترانی که به طور خاص در مدرسه ابتدایی دولتی آنجیک در شهرستان بالا در شمال اوگاندا به مدرسه می روند. به همین دلیل با نرخ بسیار بالای ترک تحصیل مواجه هستند. با توجه به اینکه: این مدرسه ضایعات اجرای دبستان با ناحیه بوده است. با ظهور COVID-19 از مارس 2020؛ وضعیت بیش از دو برابر است.

راه حل
با توجه به اینکه: گسترش ویروس در سطح جهانی در حال کاهش است. با توصیه سازمان جهانی بهداشت مبنی بر اینکه: شستن دست ها نکته شماره 1 برای جلوگیری از انتشار COVID-19 است. بنابراین انجمن فکری Kole خشنود است که برای ارتقای آموزش با کیفیت، پایدار و بالقوه در شمال اوگاندا، منطقه کول. این سازمان با ارائه صابون مایع و ماسک صورت به خانه‌ها، مدارس و بیمارستان‌ها به حمایت از پیشگیری از COVID-19 ادامه خواهد داد.

تاثیر بلند مدت
کوله فکری برنامه اقتصاد خانگی را طراحی کرده است. یعنی به منظور آموزش و به کارگیری آن دسته از دخترانی که میزان بالای ترک تحصیل از مدرسه را افزایش می‌دهند. با 10 دختر از دهکده آنجیک، شهرستان بالا، ناحیه کوله، اوگاندا شمالی آغاز می شود. به عنوان ابزاری برای اجرای آزمایشی برنامه جاری در شورای شهر آبوکه، منطقه کول

اسناد اضافی
این پروژه مستندات اضافی را در یک فایل PDF (projdoc.pdf) ارائه کرده است.

test